2017 - Godina avantura!

16.1.17

Prolazeći kroz neke čudne faze svog tinejdžerskog života, konačno sam se skrasila na jednom mestu. Dugo sam se bojala toga da ako pokušam da uradim nešto što nisam nikada ranije, da ću pogrešiti. Ipak, kako sam rešila da će ova godina biti posebna, onda bi trebalo da tokom nje radim posebne stvari. A ne postoje posebnije stvari od onih koje nikada nismo probali da uradimo. Sastavila sam to-do listu onih stvari koje nikada do sada nisam uradila, a ipak želim da im pružim šansu i konačno pokušam.


  1. Napraviti projekat Kutija 365 mudrosti. Znam da ovo zvuči pomalo ludo, ali zapravo nije toliko. Imam jednu veoma specijalnu kutiju u kojoj držim neke svoje uspomene, pa želim da je ispunim sa 365 papirića na kojima ću napisati nešto što sam naučila određenog dana. Mislim da će biti vrlo zanimljivo čitati to 31. decembra ☺
  2. Otići u Starbucks. Pošto je san svake devojke da ode u taj tumblr kafić (koji je mnogim ljudima u svetu u komšiluku. Ljubomorna sam na Odri...), čvrsto sam rešila da ću mamu naterati da odemo u Temišvar, koji će nam biti izuzetno blizu ako krenemo iz Novog Sada, u Julius, i konačno probam Starbucks čaj, a možda i kafu!
  3. Pročitati neki klasik. Mislim da svi znaju koliko ja volim da čitam. Ali, nikada nisam čitala dalje od trilera i tinejdž knjiga, pa zato mislim da bi trebalo da se oprobam u ovom žanru. Ko zna, možda mi se dopadne ☺
  4. Biti razredni organizator mature. Iako to i nije nešto što rade učenici, zaista želim da probam da organizujem maturu, na primer, izradim pozivnice za nastavnike i sedmake koji će doći na našu maturu (jer to nijedna generacija nije imala, jer ipak imaju velikog kreativca za organizatora, kojeg ni ne znaju da imaju xD)...
  5. Svakome priznati šta mislim o njemu. Okej, zaista mislim da je ovo nešto jako teško za uraditi, ali mislim i da je prelep osećaj privući neke ljude sebi, ili ih, u većini slučajeva, odvući od sebe.
  6. Oprobati se u ulozi privatnog profesora engleskog. Ljudi su obično skeptični po pitanju mog znanja, jer ipak nisam pravi profesor, međutim, Cambridgeovom diplomom mi se odobrava svako podučavanje engleskog jezika, učenicima koji nemaju znanje iznad ili na nivou mog. Tako da ću se oprobati u ovome i ostati istrajna, jer ću tim putem dobiti i novac, ali sam sigurna da će se i budućim učenicima dopasti časovi.
  7. Naučiti početnički italijanski i u prvom polugodištu prve godine srednje škole nastaviti sa njim. Ja sam jedna od ljudi koji obožavaju da uče jezike u upoznaju nove kulture. Već sam počela sa online kursevima, a od septembra počinjem da idem na kurseve, pa ću i zvanično učiti tri strana jezika.
  8. Obići SVAKU prodavnicu u BIGu za dva sata. Pošto često idem u BIG, mnogo vremena koje provedem u Novom Sadu, potrošim tamo. Ipak, tokom ove godine, želim da za dva sata obiđem svaku prodavnicu tamo i konačno se upoznam sa svakom od njih, jer u mnoge nikada nisam ušla ☺ 
  9. Otići sa mamom na putovanje. Pošto su šanse skoro 90% da ću biti učenik generacije, to automatski znači da je to stvar koju treba proslaviti! Zato sam rešila da ću mamu povesti na putovanje sa mnom, a mislim da ću je nagovoriti da to budu Venecija ili Istanbul ☺
  10. Pisati redovno i često na blogu. Iako zaista moram da priznam da sam redovna i poštujem vas, ne mogu da kažem i da pišem izuzetno često. Najviše postova mesečno je bilo 6-7 tokom prošle godine, što i nije za pohvalu, iako sam bila ubeđena da ih je bilo znatno više.

Dakle, ovo je bilo mojih deset ‚‚avantura'' kroz koje želim da prođem i konačno ih ostvarim, jer sam se baš uželela kvalitetnog življenja života koji mi je pružen. Ipak, želim da znam i kroz šta biste vi želeli da prođete tokom ove godine. Nadam se da vam se dopao ovaj post!

You Might Also Like

8 comments

  1. Želim ti svu sreću da uradiš sve sa svoje to do liste, drago mi je što nisi uradila tipičnu to do listu, nego potpuno drugačiju i ono što nisi nikada probala, inače fotkice su predivne

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  2. Vrlo lijepe 'avanture' si navela. I ja bih također htjela pročitati nekoliko klasika, a ideje da podučavaš druge engleski, učiš nove jezike i odeš na putovanje s mamom su mi divne. :)

    itsnina23.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Super post draga! Jako mi se sviđaju tvoji ciljevi i želje i nadam se da ćeš ih sve ostvariti do kraja 2017. godine *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post. Zelim ti da uspes u svojim ciljevima.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

  5. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
  6. Aaaa, divno, Kaćice moja!! Istinski verujem da ćeš uspeti da ostvariš sve ove ciljeve i molim te, ukoliko supeš da dovučeš mamu do temišvara, seti se mene dok budete pile čaj/kafu u Starbucks-u :D

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  7. Drago mi je da si odlučila da u ovoj godini imaš neke avanturice, ja sam takođe sastavila TO DO listu za ovu godinu jer sam čvrsto rešila da mi ova godina bude posebna! Želim ti da ispuniš sve avanture sa svoje liste I da sa nama na kraju godine podeliš utiske. <33

    dearmissmodern.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Divno, divno, divno. Jednostavno ti želim da se sve avanture ostvare. Mnogo su lijepe. Posebno mi se sviđa ovo za engleski jezik isto kao i za organizatora mature. Samo naprijed sa tim, ljubim te♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши