Šta očekujem od 2017.?

20.12.16

Tada 2015. godine, negde u ovo vreme, dugo sam se pitala kako će ova godina izgledati. Moram priznati da je premašila sva moja očekivanja, kao i da mi je vratila veru u to da postoji bolje i od najboljeg. Mada, možda ne bi bilo tako da je ja nisam takvom i učinila, jer, znate i sami, svako je krojač svoje sreće. Zaista, ja ne očekujem mnogo, samo očekujem ono što bi trebalo, a skrolujte dole ako želite da saznate šta ja očekujem od 2017. ☺


Draga 2017. godino, 
Znam da još nisi došla do nas. Znam da nas od tebe deli jedva desetak dana. Sigurna sam da još od početka ovog meseca slušaš želje nas, običnih smrtnika kojima je 2016. bila sjajna, pa od tebe očekuju nešto još bolje, ali i onih kojima je ova godina bila loša, da od tebe očekuju nešto mnogo bolje i lepše. Znam da si tu da nam pružiš samo ono najbolje i najlepše, a da je na nama da to uzmemo i prihvatimo, ali i da nešto naučimo iz onih malo ružnijih i lošijih stvari. Od tebe ne očekujem mnogo, kao što sam već pomenula.

Želim da moja porodica ostane ovakva kakva je - skladna, zdrava i čitava. Očekujem da ćeš mi pružiti mnogo prilika da sa svojom porodicom provedem što više vremena, bilo kod kuće, bilo na nepoznatim mestima koja istražujemo. Nadam se da ćeš pored mene zadržati sve one osobe koje treba da ostanu tu, barem do nekog određenog perioda. Volela bih da mi, barem na kratko, dopustiš da onima koje volim to i dokažem, da provedem mnogo vremena sa njima, da se ispričam sa njima o svemu, da vodimo dugačke razgovore na svakakve teme. 



Želim da mi pružiš priliku da prođem na repuličko takmičenje iz engleskog jezika, da mi pokažeš kako sam sposobna za to. Da me odvedeš do mog grada iz snova (znaš ti dobro koji je to grad ;) ), da mi dozvoliš da upoznam nove ljude, pa i da sklopim nova prijateljstva. Očekujem da ćeš ti biti jedna uspešna godina, koja će mi dopustiti da ostvarim svoj školski san - da postanem đak generacije u svojoj školi, da možda sa svojom opštinom odem na more, kao nagradu za osmogodišnji trud. Želim da sa mnom upišeš željenu školu, da mi pomogneš da ostvarim dovoljan broj bodova za nju na završnom ispitu. Da ćeš mi pomoći da se oprostim sa pojedinim osobama sa kojima sam delila i dobro i loše tokom školovanja, da ćeš nas držati zajedno bez obzira na obaveze, barem dok traješ. Želim da sa tobom odem na matursku ekskurziju - poslednju ekskurziju sa svojim društvom iz osnovne. Želim da sa mnom pređeš preko praga srednje škole, da pružiš ruku nepoznatoj deci i kažeš im da će sve biti u redu, iako ćeš biti preplašena nasmrt. 

Nadam se da ćeš mi pružiti lepe trenutke, da ćeš mi dozvoliti da se smejem, da živim punim plućima, da se radujem svakom danu, da živim dan za danom, da uživam u svakom trenutku sa svojim posebnim osobama. Ali i da ćeš biti tu sa mnom, pružiti mi podršku kada mi doneseš one tužne i depresivne momente, da ćeš mi dozvoliti da osetim izazove i sama se suočim sa njima. Da ćeš me testirati i da ću ja grešiti i naučiti, pasti pa ustati. A onda, kada ti budeš nazvana već 'starom' godinom, nemoj se ljutiti. Verujem da ćeš biti prelepa godina, bila stara ili nova. Da ćeš biti još lepša od 2016., a i ako ne budeš, neće biti strašno. Svakako ćeš biti lepa, na svoj način. Jedva čekam da dođeš ♥ 
Mnogo poljubaca, 
tvoja Katie



Svakako da mi je čudno što pišem 2017., jer, kad pre? Zar je dovoljno da samo zatvorimo oči, pa ih ponovo otvorimo 365 puta, pa da nam dođe neka druga godina? Iskreno, ja ne mogu da dočekam novogodišnju noć, jer prosto sam sigurna da je to noć kada nam se pruža nova šansa ☺ Šta vi očekujete od 2017.?


You Might Also Like

13 comments

  1. Da, tako brzo je prosla ova godina, nekako ne mogu zamisliti da je vec 2017.
    Ovaj post je jako lijepo napisan, trazis samo realne stvari i vidim da ti je obitelj jako bitna :)
    Sretno na natjecanju i u ostvarenju svih ovih zelja i snova :)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20/12/16

    Ja očekujem da se potrudi da mi bude dobra, jer su 2015. i 2016. bile užasne za mene, da. Oh, i ne smijem zaboraviti 2014. Voljela bih upoznati neke blogere sa blogova koje pratim, čisto onako da znam nekoga osobno i da mi nisu samo IBF (internet best friend). Očekujem da konačno skupim pare za profesionalnu kameru (imaš li neke preporuke, htjela bih i da ima video mode?) i da se nađem u nekim lijepim trenutcima. Da odradim sedam collab postova u nadolazećoj godini, to je moj cilj. Da pročitam više knjiga, koje nisu Heroes of Olympus i Percy Jackson (jer njih čitam po treći put hahahahah ☺).

    ОдговориИзбриши
  3. Nmg da ti opišem koliko mi se ovaj post sviđa. Užasno, ali užasno mi se sviđa. Svaka čast. Odlično pišeš. Odličan post, blog, ma sve je super!♥♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/ <-- novi post:)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20/12/16

    Tvoja očekivanja su predivna. Isti slučaj kod mene. Najveće očekivanje mi je da 2017. godinu provedem zajedno sa svakim članom porodice.


    LifeInMyStyle | Winter style | Decorate your room

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je predivno! Zaista ti želim svu sreću u svojim ciljevima i nadam se da će ti 2017. godina pružiti to, iako sve zavisi od tebe, zar ne?
    Ja ću se potruditi da tu već veoma blisku godinu učinim da bar trunku bude lepa bez lenjosti i svega što me je kočilo ove. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Stvano si me dirnula, draga moja <33 Iskreno verujem u tebe i znam da ćeš uz malo truda uspeti da ostavriš sve svoje ciljeve. Nadam se da ćemo sledeće godine negde u aprilu zajedno slavitit tvoje prvo mesto na republičkom iz engleskog. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!
    Pratim te ako zelis uzvrati: http://mlmr16.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Post je veoma dirvljiv i vidim da se mnogo trudis tako da ti stvarno zelim da sve ciljeve ostvaris u sledecoj godini i da osvojis prvo mjesto na republickom iz engleskog :) :*

    http://olivanda.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Super post draga! Nadam se da ćeš sve što želiš ispuniti u sljedećoj godini, i ja ne vjerujem da je ova godina tako brzo prošla. Iako je za neke bila užasna, meni je ovo bila najbolja godina ikada :)
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post!!!♥♥♥
    molim te uzvrati follow

    ОдговориИзбриши
  11. Ovo je prelepo pismo, i pre svega originalno, zato sto si se obratila predstojecoj godini, a ne inoj koja je u toku i privodi se kraju. Ali slusaj, u slikama si se neizmerno popravila i ja sami reci hvale za tebe imam; znaci svaka cast! ♡
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  12. Ovaj post je toliko prelepo napisan, da ja nemam reci Katie. Nadam se da ce ti se sve zelje ostvariti. Takodje se ove godine takmicim iz engleskog, pa ko zna, ako obe prodjemo na republicko mozda se i vidimo. :)

    Giveaway kod mene http://ninaw123.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Diivan post,jako lijepo napisano! Slike su odlicne :)
    Nadam se da ces kliknuti na link koji se nalazi na kraju mog zadnjeg posta :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/12/christmas-outfit-unicorns-are-real.html

    ОдговориИзбриши