Nepresušni izvori inspiracije...

20.6.16

 Inspiracija. Aha, to je ona reč koja se u svakom drugom postu ponavlja kod svakog drugog blogera. Nemam inspiracije. Ne mogu ničega interesantnog da se setim. Šta može da me inspiriše za post? Uglavnom su rečenice koje se vrte kroz glave skoro svih blogera. Mislim da ne postoji bloger koji uvek može nečega da se seti. Tu inspiraciju svako pominje u svom postu u nekom negativnom obliku ali ja zaista retko kada viđam postove koji nam savetuju gde da je nađemo. Meni je inspiracija od petog dana blogovanja pa do danas zadavala strašne muke, ali sam se nekako snalazila. A evo i kako...

Pinterest - OVDE

☯ Pinterest: goodjujutribe // Instagram: @goodjujutribe ☯ Join the tribe!ॐ Radiate positive energy✚:

Pinterest - mesto na kom se nalazi preko 1.000.000 različitih tema i slika. Mesto na koje svakog dana dođe bar 1.000.000 blogera sa različitih strana sveta iz potpuno istog razloga - zbog traženja inspiracije. Ukoliko tražite ideje za outfit, diy ili cooking post, slobodno dođite ovde!

Šetnja

Sheringham Park in Norfolk #GBwalk:

Ako vam je dosta konstantnog bezuspešnog kuckanja besmislenih rečenica pred kompjuterom, samo izađite napolje. Kada otvorite vrata svog doma i izađete u spoljni svet, videćete da ćete uvek naći nešto što bi vas moglo inspirisati za sledeći post. Najbolje je da fotografišete ono što vam privuče pažnju i na papir ili u telefon zapišete kako ste se osećali kada ste to videli, potom sve to sredite i eto vam ga post sa odličnim slikama!

Muzika

hummingbird - <-- I think you mean "song"bird, because that's not a hummingbird. Though, this would be cute as a hummingbird:

U danima bez inspiracije je preporučljivo slušanje muzike koja je lagana i ima zarazan ritam. Dok idete u školu ili grad samo stavite slušalice u uši i slušajte melodiju i reči, a potom zapišite kako ste se osećali pre ili posle slušanja pesme.

Drugi blogovi

Cute studio, love all the prints  Little Big Bell workspace:

Ne, ovo ne znači kopirati već samo tražiti inspiraciju. Dakle, ako vam nekada zakoči mašta, uvek možete otići na blog koji vam se mnogo dopada, pregledati postove, iščitati ono što je ta osoba nekada pisala. Uvek će se naći neka ideja ☺

Vaš život

Hardships often prepare people for an extraordinary destiny. ~ C.S. Lewis:

Ako imate neki savet da date ili ako vas nešto muči, slobodno to možete iskoristiti. Davno sam napisala ovo, a samo sam čekala trenutak kada ću ovo podeliti sa vama: Ima nešto u našim životima što nije interesantno, ali ima i onoga što jeste. Ubacite u svaki post malo svojih događaja, misli i citata i videćete da će to postu dati neku posebnu notu jer niko nikada neće doživeti i videti iste stvari kao vi sami. Moj savet vama je da se vodite ovom mojom rečenicom jer zaista je tako. Uvek možete da nađete nešto lepo ili ružno u vašem životu i o tome uvek možete pisati.

Knjige

An ideal afternoon  -writing - novels - author - Lindsey Pogue - Romance Adventure New:

Ko voli da čita knjige (a verujem da to vole svi koji vode blog), ovo će mu biti izgovor za to što ne ispušta knjigu iz ruku. To, opet, ne znači da ukradete koju rečenicu iz knjige, već da vas događaji u knjizi inspirišu da napišete nešto na tu temu. Kako nijedna knjiga nema samo jedan događaj, već više, samo izaberite jedan od njih i pišite o tome šta ste osećali dok ste čitali o njemu. 


Mislim da ću ovde da stanem. Verujem da će vam ovaj post stvarno biti od koristi u daljem blogovanju, pa se nadam da vam se dopao ☺ Ja, da budem iskrena, ne koristim puno ove svoje savete, ali mislim da ću početi jer su mi stvarno preko potrebni ☺

Kako i gde vi nalazite inspiraciju?
Da li su vam moji saveti pomogli?
Da li vi imate savet za mene?



Pictures: Pinterest 

You Might Also Like

7 comments

  1. SUPER POST *-* JOŠ NIGDJE NISAM PROČITALA OVAKAV POST KAO TVOJ, BRAVO ZA INSPIRACIJU xD

    Ako hoćeš, učlani se u moj blog THIS IS MY LIFE --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20/6/16

    Predivan post!Meni je inspiracija uvek pravila problem,ali na kraju uvek nadjem neku zanimljivu temu za moj blog!Saveti su odlicni! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. U pravu si, Pinterest je blogerski raj! Ja takođe stalno posećujem baš njega tražeći inspiraciju i uvek, ali baš uvek, nađem nešto što mi je potrebno, ma koja god tema da je u pitanju. :) <33


    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20/6/16

    Odličan post!
    Ja inspiraciju pokušavam pronaći u svemu što me okružuje, u ljudima oko mene, umjetnosti, prirodi..Svemu!

    Ako netko želi, može slobodno pogledati moj blog i učlaniti se :)
    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Super savjeti, slazem se za pinterest i setnju!!!
    Novi post na mom blog;))
    P.S. Uclanila sam se, tvoj blog je super, nadam se da ces i ti meni...
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post. Pisala sam pre koji mesec slican, dakle razumemo se. ♡Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post. Baš mi je poslužio. Ja nekada na primer imam ideju za temu posta i otprilike šta ću da pišem, ali uopšte nemam inspiraciju da to napišem. Ne znam da li je to uopšte moguće ahhahahaha, ali tako je kod mene ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши