My Opinion About Today's Singers | collab

22.5.16



Oduvek sam volela muziku, pevanje, igranje, muzika mi je uvek olakšavala život u teškim okolnostima, razveseljavala me u tužnim momentima, čak me je i inspirasala za neke stvari koje sam uradila i na koje sam sada ponosna. Za sve to mogu da se zahvalim onima koji su sve te pesme napisali, komponovali i otpevali. Moje mišljenje se o pevačima uopšte razlikuje po vrsti muzike (ne mislim po tome kakvi su kao ljudi, već kao umetnici) koju pevaju. Moram priznati, nisam ljubitelj folk muzike, a narodnu (tzv. narodnu) ne mogu da smislim, dok volim one pop pesme koje imaju neki ritam, ili soul koje su iskrene i prirodne. 



 Volim da slušam i domaću i stranu muziku. Mislim da mi imamo i više nego kvalitetne pevače, ali oni nikako ne dolaze do izražaja. Ovde, gde su one starletice nove muzičke zvezde ni ne može da prođe neka dobra pesma. Po tim pesmama se pljuje, a slave se glupe pesme koje pišu još gluplji samoprozvani tekstopisci. Ja ne umem da pišem pesme, međutim, volim i umem da pevam, ali ne planiram da gradim karijeru na osnovu teksta koji mi je neko prodao, da umem da pišem pesme - to bi bila neka druga stvar. Mislim da se današnji pevači jednostavno ne trude oko svega. Oni misle otprilike ovako: ‚‚Masa sluša sve što se pušta milion puta, pa ćemo mi lepo da naplatimo radio stanicama, muzičkim kanalima da nas reklamiraju.'' Da, to tako ide. Ako niste već primetili, pogledajte Pink Music kanal i videćete da se pet istih pesama vrti po milion puta na dan, to gledaocima posle petnaestog puta uđe u uši i oni tu pesmu zapamte - a to se postiže time što se neki procenat od zarade jedne pesme dodeli onom ko je reklamira. A ako je to jedini način da pesma postane hit onda džabe sve ostalo. Zato noviji pevači koji nemaju dovoljno novca ni ne mogu da stignu do nekog većeg hita, jer hitovi dolaze tek posle dubljih veza u muzičkoj industriji. Mislim da nije fer ni to što se ne gledaju talenat i ljubav prema pevanju već veze. Logično je da će ćerka bilo kog umetnika postati popularna i sa pesmom od tri reči, dok će neka anonimna devojka koja se pevanjem bavi dugo, čekati na svoju slavu bar deset godina. Ali, moram priznati, volim da čujem sve one divne umetnike poput Jelene Tomašević, Aleksandre Radović, Željka Joksimovića, pa i naše predstavnice na Evroviziji, Sanje Vučić, i bilo kog odličnog muzičara koji je, pre svega, talentovan.



 Strana muzika je daleko od naše. U Hollywoodu ne može svako postati zvezda snimkom na Jutjubu. Tamo se ipak gleda nešto drugo - a to je novac. Većina umetnika piše svoje pesme, ali ima i onih bogatijih koji imaju čitav tim sastavljen od njihovih ličnih kompozitora, tekstopisaca, koreografa... I, opet, Justin Bieber možda nije imao veze u Hollywoodu ali je donosio novac nekome na vrhu. Ja sam dosta toga naučila i sama, takođe se boreći za mesto pod zvezdama želeći da uspem u tom istom Hollywoodu. Onaj ko peva a ‚‚nije'' lep, ne voli da se slika, eksponira u javnosti, ne želi da deli svoje privatne slike sa celim svetom, ne želi da izvodi spektakularne hodove po žici uživo - nepoželjan je. Pevači u svetu moraju biti spremni na to da ih ljudi neće hteti ako ne budu hteli ništa što već rade ostali. Tamo se ne gleda samo muzika već i određeni standardi koje izvođač mora da ispunjava. Mislim da se tako od pevača pravi majmun koji stane i glupira se a drugi ga gledaju. I ipak se tamo pišu bolje pesme jer kod njih ne prolaze loši, već odslušani tekstovi jer tamo svi osuđuju plagijatore. 

 Moje konačno mišljenje o svemu je da su pevači u većini slučajeva veoma loši, retko ko od njih zapravo ume odlično da peva jer od njih ne viđamo ništa više od pevanja na plejbek i neprimerenih spotova. Dosta naših pesama ima veoma siromašan tekst, ukradenu muziku ili lošeg pevača. U svetu je malo drugačije, ali mislim da su sve pesme koje slušamo slične, da govore o sličnim stvarima, da nema više toliko muzički originalnih pevača kao što ih je nekada bilo. Ipak, kao što sam rekla, sve ima i svoje prednosti i nešto što se izdvaja. Sve u svemu, volela bih da se podigne svest o tome da nije sve što je na televiziji dobro i sve što obara svetske top liste najbolje.

 Ovo je, kao što vidite, collab sa blogerkom (ili blogerom) koja piše blog pod pseudonimom Dr. Problem i ovo je jedan od mojih omiljenih blogova, tako da, odmah ga zapratite ako već niste! ☺


You Might Also Like

4 comments

  1. Анониман22/5/16

    You said exactly what I was thinking! Only the money is important and in my country there are some good singers, but they can't be noticed because of some (let's call them) singers who walk around half-naked! Music has always been inspiring for me. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlično si napisala ovaj post! U potpunosti se slažem sa tobom. Mislim da odlično razmišljaš i da si jako zrela osoba. Svaka čast, zaista! ♥
    Trebala bi češće da pišeš ovakve postove. :)

    Novi post na mom blogu! :D
    http://innisall.blogspot.com/2016/05/na-podgorickom-sajmu-knjiga.html

    ОдговориИзбриши
  3. U pravu si, apsolutno. Mi zaista imamo divnih pevača, ali oni nikako ne mogu da dođu do izražaja od onoga što se danas kod odomaćilo i od svih onih ljudi koji postaju poznati pevači zato što snimaju golišave spotove. Još jednom, predivno napisano! :) <33


    In my heart

    ОдговориИзбриши
  4. Slažem se sa svime što si napisala. Moram da pohvalim i slike, zaista su odlične. Odlično odrađen post, draga! ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши