Vrste čitalaca na blogu i kako ih prepoznati

31.1.16

city, night, and travel image

- Mislim da su svi već primetili da se teme na blogu nekako menjaju. Ako bi me pitali za razlog - nemam pojma. U stvari, mislim da znam koji je razlog: ne želim da pišem iste postove kao svi ostali. Ja sebe vidim kao tinejdžerku koja se iz godine u godinu menja, na pozitivan način, naravno, i koja istražuje svet oko sebe. Naravno, biće i onih ‚‚običnijih'' postova, ali tek onda kada mi vreme, kao i inspiracija to dozvole. Inače, primetila sam da blogerke koje malo više vremena pišu blog, postaju sve manje aktivne s vremenom, a to se upravo dešava i meni. Tema današnjeg posta su vrste čitalaca. Pa, kao što postoje različiti ljudi u stvarnom svetu, tako postoje različite vrste ljudi koji čitaju vaš blog.

Pravi čitaoci koji podržavaju vaš rad

- Iskreno, meni ne smeta da neko zaista pročita moj post, napiše o tom postu nešto u komentaru, a onda ostavi adresu bez onog moljakanja: ‚‚Posetite moj blog nov/a sam''. Obradujem se kada vidim da neko ne ostavi adresu svog bloga, a pohvali moj post i to opširno. Kako prepoznati prave čitaoce? Okej, mislim da svako može da prepozna pravog i iskrenog čitaoca:
  1. Podržava vas
  2. Ne komentariše BUKVALNO svaki post samo da bi videli da vas prati
  3. Nije napadan sa onim: ‚‚Ja sam nov, posetite moj blog, značilo bi mi'' i sl. 
- Verovali ili ne, vaši pravi čitaoci ne komentarišu svaki post koji napišete. Oni jednostavno nemaju potrebu da dokazuju to da čitaju vaš blog. Verujte, većina njih više voli vaš blog, nego oni koji komentarišu svaki post.

paris, friends, and travel image

Follow for Follow čitaoci

- Ja ne razumem poentu čitaoca (ili čak više njih) koji je dobijen na ovaj način. Ja nemam nijednog čitaoca na taj način dobijenog jer mi je to jako glupo, a još mi je gluplje kada vidim da neki bezvezni blog ima 200 čitalaca, a svaki je dobijen na taj način. Koja je onda poenta bloga uopšte?!

Oni koji su došli na vaš blog da se reklamiraju

- Da, to su oni koji nas sve nerviraju. Neki se čak i ne udostoje da se učlane u blog, ali zato nijedan post ne može proći bez onog: ‚‚Super post. Posetite moj blog, nova sam, mnogo bi mi značila vaša podrška u svemu ovome .... '' Dakle, kraći komentar od reklame. Ili još gore: ‚‚Učlanite se u moj blog ...'' bez ikakvog komentara. Mislim da bi takav komentar iznervirao svakoga ko uloži trud u post i dva sata uređuje slike, samo da bi neko ko nema nimalo dostojanstva došao i napisao to.

- Okej, ovo su samo tri vrste, ali mislim da ova poslednja dominira u blogosferi. Nekako sam imala potrebu da napišem ovo jer sam se u poslednje vreme malo razočarala onim što viđam na blogovima. A što se tiče tema postova - pisaću svakakve teme koje su pre svega meni interesantne, jer ako ja pišem ono što ne volim, koja je poenta posta, je li tako? ☺ Odgovaram na pitanja za Q&A, za nekoliko dana izlazi, nekako su krenule ideje opet da mi naviru, imam nekoliko njih, a vama mogu samo da poručim - STAY TUNED! Postavljajte pitanja za Q&A OVDE, ako već niste, jer odgovaram u sredu ☺




You Might Also Like

7 comments

  1. U potpunosti se slazem sa tobom. Nikada nisma trazila follow4follow i vec to. Ti citaoci nisu pravi i samo dodju,uclane se i ne vidis ih vise. Naravno ja tvoj blog citam, mozda nekad ne procitam svaki post ali ne komentarisem kada nemam sta da kazem. Lepo se moze videti koliko ljudi je posetilo tvoj blog tako sto ces otici u prikaze. Ti zasluzujes mnogo vise pratitelja ali sigurno neces moliti za njih. Trebala bi malo vise komentarisati neke postove i ostaviti samo link blogaa , naravno posle tvog misljenja o postu ♥ Jedan od boljih tvojih postova


    GIWEAWAY,internacionalan ----> Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  2. Za sve si u potpunosti u pravu. Kada sam imala blog, ranije, skoro svi komentari su bili upravo samo reklame, to me je tako nerviralo... Ja komentarišem i čitam postove koje volim, kada neko komentariše 'Super post', to je jasan znak da ništa nije pročitao. Kada vidim neki takav kom. na nekom blogu, poželim da u odgovoru napišem koliko je ta osoba površna i puna sebe..:) <3 Nadam se da ja spadam u prvu vrstu čitalaca. :) :) <3

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1/2/16

    Super post!
    Slazem se sa tobom. Ja dok vidim da mi je netko komentirao post odmah idem vidjeti i uvijek se nekako razocaram kad vidim da se samo reklamira.

    Ps. Imas super blog, pratim te!

    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam nova,posetite moj blog,značilo bi mi mnogo.
    P.S. Učlanila sam se na tvoj blog,nadam se da ćeš i ti na moj! ☺

    Šalim se...da.
    Slažem se sa tobom,i nemaš pojma kako je užasan osećaj kada mi neko napiše 'Super post,posetite moj blog' stvarno divan post,koliko sam ja postova pročitala a nisam komentarisala,mislim to ništa ne znači..a ti si me oduševila!

    ОдговориИзбриши
  5. Mislim da kometari tipa 'Super post... link bloga' nerviraju svaku blogerku koja je ulozila trud u ono što je pisala. Moram priznati da smo moja drugarica i ja samo sto sam ja počela da pišem reklamirale moj blog svuda. ona je kod drugih devojaka komentrisala nesto tipa: 'Posetit blog moje drugarice, nova je, učlanite se!' Ja sada kada pogledam malo unazad bude me pomalo sramota, ali šta da se radi, naučila sam lekciju. Ipak, volim da vidim da neko ostavlja linkovane komentare jer to mi je stvarno super, tipa ime njegovog bloga, klik na njega i vola. Mislim da to stvarno mnogo olaksava i deluje profesionalno. :)

    Giveaway u toku: In my heart

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман4/2/16

    You are absolutely right about those tipes of readers. I would never leave a comment on someone's post without even reading it. Luckily, there are no such comments on my blog yet, but I know that they will appear.

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo si tako dobro napisala! Svaka cast! Inace,moj blog je nov i ja sam se reklamirala,ali dvaki put sam ostavila iskreni komentar,pa tek onda link svog bloga. A follow for follow ne podrzavam,jer je apsolutno nepravedno prema blogerima koji se trude da sto bolje pusu i fotografisuu ☺☺☺
    blogteenqueen.blogspot.com

    ОдговориИзбриши