Katie's Month Review - kraj godine, zaključene ocene, challenge

4.1.16



- Dakle, ovo je prvi Month Review ove godine, prošlu godinu sam iza sebe ostavila sa 23 čitaoca i 54 posta. Veoma dobro. Ja sam zadovoljna. Sada imam 25 čitalaca i odlično se osećam. Intervju sa Tijanom je prošao bolje nego što sam mislila, najčitaniji je bio prošle nedelje, što mi je jako drago. Ovog puta neću sa vama deliti uspomene iz prethodne godine, izvestiću vas samo po pitanju bloga: od prvog posta do danas imam 2495 pregleda, što je baaaš lepo, jako sam zadovoljna, a najpopularniji je OVAJ post. Najviše pregleda imam iz Srbije: 1914. Jako sam srećna zbog svega, jer bez vas NIŠTA od ovoga ne bi bilo, HVALA VAM!!! ♥

- Ove godine su se dešavale i dobre i loše stvari, na sreću, više dobrih nego loših, tako da ne mogu da se žalim. Lepa je bila ova godina, ponosna sam na sebe jer sam uglavnom bila srećna i uživala u malim stvarima (inside Oprah, smiri se!). Da, otpevala sam Let It Snow, dobro je prošlo, nisam zaboravila tekst i uživala sam u sopstvenom nastupu. Imam sve petice na polugodištu, a na časovima engleskog i francuskog jezika imam takođe savršene ocene ☺ Engleski sam lako odradila, samo je mali problem pravila La Musique prezentacija na francuskom, tu sam se spetljala, ali je ipak dobro prošlo. Dobila sam maksimalan broj bodova na govoru i pisanju teksta za prezentaciju (yayy me!). Škola je dobro prošla, sveeega je bilo ovog polugodišta, još više sam zamrzela matematiku i biologiju. Zavolela sam francuski koji sam iz sveg srca mrzela, sve ostalo je i dalje isto.

- Oh, daaa, imam nešto dooobro na umu, a to je 30 day art challenge, već sam počela, međutim, teme držim u tajnosti, napraviću poseban post o tome sledećeg meseca. Tada ćete videti kako izgledaju moji crteži, imam 30 određenih tema za svaki dan, vrrrlo zanimljivo, meni se lično dopada.

- A sad, najbitnije pitanje ovoga sveta (zamislite da zvučim sarkastično): ZAŠTO KATIE MENJA POZDINE I IZGLED BLOGA NA SVAKA 2-3 DANA? Eee, ovako, ja mislim (tj. nadam se) da ćete me razumeti ako vam kažem ovo: sve blogerke imaju slične blogove jer su nam ukusi skoro isti zahvaljujući tome što samo gledamo da se uklopimo u masu. Desilo mi se da mi je neko anoniman napisao komentar u stilu: Izgled bloga je isti kao Tijanin. Ali, eto, šta ću, volimo iste boje. I onda sam se trudila da zaobiđem bilo koju boju ili font koji Tijana ima na svom blogu. Evo, konačno sam našla izgled koji mi odgovara, tako da me više ne interesuje na čiji blog liči ☺ Okej, ako je mene neko razumeo, svaka mu čast.

- Nego, to bi bilo to za danas. Kratak je ovaj post, znammm, ali jednostavno decembar nije imao ništa veeelikooo, da bih ja o tome pisala, tako daaa... Jaoo, umalo da zaboravim, počinjem da slikam novim foto-aparatom, jedva čekam da postavim slike! Bajjjj ♥

You Might Also Like

5 comments

  1. Jako mi je drago zbog tebe, jer sam od pocetka pratila tvoj blogmi citala sve postove jer mi se prosto dopada tvoj stil pisanja i lezi mi. Nadam se da nema veze sto ne komentarisem cesto, svaki post procitam. Cestitam ti na svim uspjesima i zelim puno srece u 2016, kako sa blogom, tako i sa"stvarnim" zivotom. Ja nemam 5.0 prosjek, zahvaljujuci FIZICKOM VASPITANJU i mojoj predivnoj nastavnici 👹👺

    ОдговориИзбриши
  2. Imass slican izgled kao Tijanin ali to je ustvari tvoj licni ukuss. Nije sada da su vam isto gadzeti rasporedjeni, da imate istu pozadinu, bas bas sve isto, isti nacin pisanja NE. Ti si po meni jako original.
    MiljanaEasySkillful!

    ОдговориИзбриши
  3. Preko famoze sam saznala za tvoj blog i svideo mi se. :) Da, istina je, prvo što sam videla kad sam ušla na tvoj blog je da liči na Tijanin, ali vam se način pisanja dosta razlikuje. ☺

    ОдговориИзбриши
  4. Jako lep izgled bloga!


    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Ma svako ima razlicit ukus.Imas lijep izgled bloga,ne kopiras nikoga

    ОдговориИзбриши