Katie's Winter Edition #7 - Last Minute New Year Party! + Tips & tricks for planning ☺

30.12.15

- Danas je sreda, tek sam danas sklopila dogovor sa mamom kada je žurka kod mene (znači, moje drugarice još uvek ne znaju da su pozvane na žurku...), a Nova godina se čeka sutra. Isplanirala sam sve i, naravno, rešila da to podelim sa vama ☺ Hajde da uživamo u slikama i da vam pokažem kako se pravi last minute žurka!

Enterijer





- Čak i kada u poslednjem trenutku planiramo zabavu, većinu ovih stvari možemo naći u obližnjim prodavnicama. Cozy enterijer je neizbežan a možete ga postići uz: jastuke, ćebad, jelku, knitted socks, mirisnu sveću i neke kul ukrase. Samo pogledajte po kući i uspećete da nađete većinu ovih stvari. Postarajte se da vam bude udobno, toplo i prijatno.   

Hrana



- Od hrane predlažem kokice, toplu čokoladu, palačinke, krofne, bombone, macaronse... Sve ovo se pravi i prodaje na veliko, tako da će vam sigurno biti dovoljno za jednu noć. Uz to, ni cene nisu nešto velike. A ako pravite npr. od šest ili sedam sati žurku, možete naći straaašno lake ideje na internetu, a mame i bake su uvek tu da pomognu oko spremanja večere.

Odeća



- Najcozy odeća su pidžame, zar ne? Naoružajte se kul i cozy pidžamama i čarapama i opustite se. Pidžame su naravno must svake ponoćne žurke, pa što ne bi i ove? Vrhunac zimske čarolije novogodišnje noći su pidžame sa zimskim motivima, dakle, čim pročitate ovaj post do kraja (ne još) pravac u grad i birajte neke cool pidžame sa zimskim motivima (naravno, ako ste u mogućnosti ☺).

Šta raditi?



- Prva stavka na mojoj fun check listi su filmovi. Trebalo bi da pogledamo neki kul film poput Home Alone ili Frozen. Ja sam već počela da ih tražim na Popcorn Timeu. Uz sve to, možete da dodate i neke kul serije, a možete se vratiti i u stare dane i gledati crtaće (ako to ne radite svaki dan... još uvek). Možete se zabavljati i igrati čoveče ne ljuti se, monopol, ili bilo koju drugu društvenu igru. Meni je još zanimljiva igra ne ljuti se čoveče jer sam malo pobednički nastrojana ☺ A takođe, možete pojačati muziku do daske i đuskati sve vreme uz winter hitove. Posle toga se možete umiriti pomoću manikira, ne morate profi, ali možete da se takmičite ko će bolje, zar nije zanimljivije? A ondaaaa... silent movies! Probajte to! Ja nisam nikada, a noć između dve godine je savršena za isprobavanje novih stvari.

- To je sve od mene za ovu godinu, ali već prvog dana sledeće vas čeka jedan poklon od mene, dobro ne mogu baš reći poklon, nije giveaway, ali ovo je trenutno najviše što mogu da uradim za vas. Još ništa ne otkrivam, aliiii, pogađajte u komentarima, mada nećete pogoditi ☺ Bajj do sledeće godine, idem da gledam Diary Of A Wimpy Kid!






You Might Also Like

2 comments