Sara - Cool vlogerka rešena da osvoji svet!

2.10.15

- Je li neko od vas čuo za YouTube kanal SaraBeautyCorner? Sara je devojka iz Norveške, koja je u oktobru 2012. želela da se oproba na YouTube-u. Kada sam pre godinu dana bila bolesna, prvi put sam čula za nju preko YouTube-a dok sam tražila tutorijale za lakiranje noktiju.


- Sara je odlična, bila sam oduševljena time koliko je kreativna. Pre svega, Sara je kanal otvorila iz ljubavi prema nekim svojim hobijima; lakiranje noktiju, DIY, beauty... Svake nedelje, Sara objavljuje najbolje i najsmešnije videe na svetu! 

- Na njenom kanalu možete videti svašta, posebno DIY, makeup tutorijale, ideje za dekoraciju soba, a svaki video je editovan na jedan diiivan način.


- Međutim, svi njeni tutorijali su veeeoma laki za praćenje, opširno objašnjeni. Njoj je najvažnije da bude prikladno i za početnike, i da sav pribor gledaoci mogu da pronađu u sopstvenoj kući.


- Svi njeni vlogovi imaju milionske preglede, jedino što se meni lično ne sviđa je njen izgovor engleskog jezika, ali to je razumljivo jer je ipak Norvežanka. Jednostavno sam zadivljena koliko pažnje posvećuje svom kanalu i koliko se trudi oko njega.

- Pa, nadam se da ćete je i vi zavoleti jer je prosto fantastična! Bajj ♥





You Might Also Like

1 comments