Bussy Girl - Nevolje su tu!

22.10.15

- Nisam pisala već nedelju dana! Grozna sam, znam ☺ Nisam imala inspiracije + u školi mi je H-A-O-S!!! Imam još par kontrolnih da odradim, šta ću, imam vrlo neodgovorne nastavnike ☺ Ne razumem poentu toga da svaki nastavnik da po jedan kontrolni u SAMO JEDNOJ nedelji! (?)

- Moj planer je vrlo jasan: kontrolni svaki dan. Daa, imam planer. Mislim da bih jednostavno morala da vam pokažem svoj planer. Mada, nije to planer, nego običan reklamni materijal, a na svesci je neki Macan Mlekić (daa ☺). Imam i šolju sa njim. Glupo, mada, čim stignem, otići ću u Lagunu u UŠĆU da uzmem neki planer.

- Inačee, dobijam svoj foto-aparat!!! Posle dva meseca, ali ga dobijam!!! Preuzela sam neke programe za uređivanje slika, svašta nešto, videćete, ima da ovo bude blog sa najlepšim slikama ☺ (okej, puuuno se hvalim, Tijana ipak ima jaaako lepe slike ♥) 

- Ljudi, Tijana priprema i post specijal!!! Ne mogu da verujem, ima 1000 čitalaca. Zaista ih je zaslužila. Kad tako nešto vidim, shvatim da hejtera ipak ima malo naspram onih koji su pozitivni ☺

- Ah da, postala sam zaluđena youtube kanalima. Ovih dana sam malo razgledala. To mi je probudilo želju da se time bavim, mada nisam još uvek rada da to pokušam. Možda, jednog dana, kada moj blog bude kao Tijanin ☺

- Prvo tromesečje - oseća se u vazduhu! Brrr... Da li još nekog, pored kontrolnih, deprimira ovo odvratno vreme? I da, dobila sam dvoje novih čitalacaa ♥ Hvala, I LOVE YOU!

- E, a sad, moram da idem, treba učiti! Održala sam obećanje, odgovorila sam na Q&A pitanja, ne bojte se ☺ 

You Might Also Like

0 comments