School Time Edition with Katie - My Study Ways + Tips

7.9.15


- Eh ovako, vreme je inicijalnih testova, ja ih ne ponavljam, pamćenje me dobro služi itd. A sad stvarno, ko još ponavlja lekcije iz prethodnog razreda?! ☺ Dok još traju oni dani kada su inicijalni testovi, možemo iskoristiti priliku da maaaalo, ali obećevam, samo malo ,,porazgovaramo'' o učenju.

- Prvo i prvo, ja nemam neki poseban način za učenje. Možda sam prirodno nadarena (sigurno ☺) da zapamtim dosta, ili mi je način na koji učim veoma delotvoran, ali ja to ne primećujem. Prvobitno sam mislila kako oni highlighter flomasteri pomažu, a onda sam shvatila da je to samo trend, koji je postao odjednom popularan. 


- Meni, osim, eventualno memo - table, koja je iznad mog radnog stola, ništa više ne pomaže. I to, zakačim par bitnih činjenica, ili neki kontrolni koji sam najbolje uradila, i to je sve. Nikada se ne bavim piskaranjem i škrabunjanjem nekih ,,bitnih'' činjenica. 

- Sticky notes, hm, kao što sam i rekla u prethodnom postu, i ne pomažu baš mnogo. Lepo je to i okej, ima i onih koji ih vole, ali meni jednostavno ne pomažu. 

- Jedino što meni pomaže (stigosmo i do onog što je od pomoći ☺) je moj radni sto, knjiga, mir i tišina. I da, moje naočare.


A sad, hajde da vam maaalo pomognem svojim savetima, gde ću vam još malo opisati svoj način.

- Mislim da je najbolje mesto za učenje u vašoj sobi. Mesto u koje niko ne može da uđe... Naravno, nađite neki vaš kutak za učenje. Ja biram svoj radni sto, a površina stola, kao što sam već jednom napomenula, treba da bude čista i uredna bez nekih stvarčica koje bi mogle da vam odvuku pažnju.


- Mobilni telefon - nikako! Ne bi trebalo da bude negde gde ga možete primetiti ili čuti. Telefon može jako da odvlači pažnju, tako da ga ja pre učenja ostavim i trudim se da ne mislim o njemu.

- Čitajte lekciju pažljivo, i ne trudite se da pamtite. Zapišite sve ono što ste zapamtili na jedan papir a onda pročitajte lekciju opet i pregledajte šta niste zapamtili. Posle trećeg čitanja pokušajte da zatvorite oči i stvarajte asocijacije i probajte da objasnite lekciju što opširnije, ali bez preteranog detaljisanja, svojim rečima.


- Ukoliko ne možete da zapamtite, nacrtajte na papiru najbitnije. Ja sam mislila da je to glupo što nam je učiteljica insistirala na tome, ali sam onda mnooogo lakše učila. Na primer, ukoliko je lekcija iz fizike nešto u vezi inercije, pokušajte da se prisetite šta je pojam inercije, i to slikovito sebi pojasnite.

- Iskoristite znanje iz prethodnog razreda. Npr. ako ste učili iz matematike jednačine, prisetite se onih jednostavnih iz nižih razreda, stare sveske i knjige mnogo pomažu.


- Učite redovno, jer nikada ne znate kada nastavnik može da pita. Znači, poslepodevna smena koristi jutro, a prepodnevna kada se vrati iz škole, Kada kontrolni bude najavljen, nema muke, i užurbanog učenja, već samo ponavljanja.

- Znam, znam... i mene nerviraju ovi saveti ali, delotvorni su. Uskoro će biti još neki post iz ove edicije, ali verovatno će biti collab!!! Tako da, ostaviću vas u neizvesnosti, ali ćete za nekoliko dana saznati!!!


You Might Also Like

0 comments