Novosti na blogu...

13.9.15

- Imali ste prilike da vidite svašta, i blog u funkciji, i zatvoren blog, i naslov u roze, naslov u transparent-u, i vintage pozadinu, i vintage flowers pozadinu, da bismo stigli do konačnog - daa, blog je opet u funkciji, sve po starom, promenjena pozadina i naslovna (a ja kažem da je sve po starom?! ☺).... Malo ću pokušati da vam pojasnim zašto sam zatvorila blog, a i zašto sam ga ponovo otvorila.


- Ovako, sve je počelo jedne večeri kada sam počela da pišem, samo odjednom, čim sam napisala naslov, nestale su ideje. Zaboravila sam bukvalno sve, šta sam htela da kažem, da pojasnim, sve ideje su mi se izgubile i gotovo! Nema više ničeg! A onda, opet sam htela da ga otvorim i to sam i uradila. Alii, neee, nijedna ideja nije mogla da mi padne napamet. Opet sam ga ugasila, i onda sam došla do toga da mi je bilo straaaašno dosadno, i odjednom nove ideje. Ali, mislila sam da je to bila samo varka, mog tankog mozga koji polako ali sigurno propušta☺I evo nas, ovdee, sada, vi čitate, ja sam napisala....

- Ne znam baš odakle mi ovaj gluuup naslov, jer ovo uopšte nisu novosti!! ☺ Ja sam se ovih dana bavila dizajnom (na PicMonkey-u) i mislim da su mi slike lepo ispalee. Šta vi mislite??









- Kakve suu?? ☺ Znam, početničkee ☺Videla sam ih na PicMonkey sajtu, inspiracija. Probajte i vi, sigurno će vam se svideti, ja sam se oduševila, imate i tutorijale, i video snimke, zaista supeeer ☺


- Drugu sliku sam napravila po uzoru na HEJ, jer mi se taj citat straaaašno dopao.. awii ☺ Čisto da znate, uskoro ću izbaciti svoje slike, čim dobijem svoj aparat, trenutno je kod nekoga, pozajmila sam ga ☺ 

- Pa to bi bilo too, uživaaaajteee ☺☺☺


You Might Also Like

0 comments