DIY projekat - Napravite dekorativnu tablu

22.9.15

- Evo ga! Prvi moj DIY... Ne mogu da verujem, nisam stručnjak, ali ova ideja mi je baaaš dobro došla, i zaista je od pomoći. #InspiringTuesday sam izbacila sa nedeljne stavke, jer sam stvarno zarđala sa tim, dosadno je, nisu nešto popularni (ne, ovo nije umišljenost ☺), a i nisam baš neki psiholog ☺. A sad, hajde da se vratimo na DIY projekat. Za ovu tablu će vam biti potrebni:

♥ Kutija od tajnog dnevnika (ja ih imam baaaaš mnooogo, tako da, sigurno ćete naći neku)
♥ Čiode (po mogućnosti šarene)
♥ Karton sa nekom sličicom, ili nešto slično
♥ Makaze
♥ Nakit
♥ Slika/raspored časova

Korak #1
- Ako imate kutiju od dnevnika, a verujem da imate, možete ovo jaaako lako napraviti. Otvorite je i počnite da postavljate čiode na mesta na koja ćete kačiti ono što želite.

Korak #2 
- Nađite neke slike iz časopisa (mada, ja sam uzela Marie nalepnice za knjige, pa mi je ostao karton), i isecite ih. Samo se trudite da vam slika tj. papir nije previše tanak, da se ne bi lako pocepao.






Korak #3

- Ostalo je na vama, potpuno je univerzalno, jer svi imamo drugačije ideje, evo kako sam ja napravila:










- Izvinjavam se što je slika malo mutna, još uvek mi moj fotoaparat nije tu pa moram da slikam mini photo cam-om. Ja sam na svoju tablu okačila: uglomer, ogrlicu, makaze, Deda Mrazovog pomoćnika (vidite ovog na rasporedu časova, kakav jeee aww, šteta što se ne vidi ceoo ♥), stari prsten, tablu (mislim da sam je kupila u Jysk-u) i neku knjižicu.





- Nadam se da vam se sviđa ovaj DIY, kao što vidite nisam nešto talentovana ☺, ali može da posluži.



  

You Might Also Like

2 comments