September Weekend - Make It Cozy & Relaxing (part 1)

16.9.15

- Okej, moram li napomenuti koliko volim jesenje vikende ☺ Manje nego zimske, moram priznati, ali, ipak ih volim. Prosto te boje jeseni, žuta, crvena, braon.... nekako su opuštajuće, zar nisu? Jeste, obožaaaaavam leto, omiljeno mi je godišnje doba, ali, nekada nam treba pauza i od toga. Škola je počela, već smo na izmaku svih snaga, znamm, a onda... yeah! Vikend, subotaaaa! Uživanje, gledanje TV-a, čitanje knjige, plakanje uz istu (dobro, ne mora da bude od tuge, može i od smeha ☺), a onda... ugh, nedelja! Zašto pakovanje knjiga mora da upropasti savršen vikend?? Jeste li ikad imali neku odvratnu subotu, kada ne znate šta ćete od sebe, a ne želite u školu, a opet, želite da vam bude preeedivno, i da ne mislite o školi? Ja takvih imam na pretek ☺ E, pa juče sam rešila da će mi ova subota biti najlepšaaa!


- Znam, dugačak uvod, odjednom mi navire inspiracija, posle duuugo vremena. Ovako, da biste se potpuno opustili, najbitnije je da imate ovo: 

♥ Klimu
♥ Papuče
♥ Ćebe
♥ Vruć napitak
♥ CD player (može i kompjuter, svejedno)
♥ Kokice
♥ Čokoladu
♥ Čupavi duks
♥ Jastuke

Klima
- Verovatno se 90% vas koji čitate ovo, pita: ‚‚Šta će mi klima u sred septembra?'' Daa, klima ima onu opciju da greje, a grejna sezona još nije počela, a ja obožavam taj miris koji ispušta (daa, svašta ja obožavam ☺). Nekako klima daje pun utisak svemu ☺

Papuče
Image result for sleepers shoes

- Papuče su ovde must have! Ja obožavam patofne u obliku životinjicaa ♥ Ali njih ove godine nisam našla, tako da, moram nositi papuče. Moje su bele, sa rozim i ružičastim mašnicama. Super ako imate patofne, one ne moraju da se izuvaju i ne spadaju. A mi sa papučama ćemo ipak imati taj problemčić.

Ćebad
Image result for blanket

- Ćebe može da bude bilo kakvo: čupavo, mekano, kratko, veliko, malo, over size ☺ Sve veličine, vrste i boje su u ovoj stavki dozvoljene. Umotajte se u njega, skupite noge i zaboravite na sve probleme ovog sveta (mislim na školu i nekolicinu ljudi u njoj ☺)!!!

Topli napitak
Image result for hot chocolate

- Vruć napitak, pitate se koji. Bilo koji! Svi su dozvoljeni. Jesen je, probajte kafu (ukoliko već niste), pijte toplu čokoladu, čaj! Ma sve, ustvari ☺. Ja npr. biram Dr.Oetker HotChocolate. imate vanilu, čokoladu, i još mnoooogo drugih ukusa. Od čajeva preporučujem nanu, diiivna je ♥

Film/Serija
Image result for home

- Od filmova, hmm, nisam neki zaluđenik, a ni zavisnik od toga, da znate. Pre bih pisala blog, ili uživala gledajući u prazno (don't judge me ☺). Ali, hajde, kad već moram... Preporučujem film Majmun Žika - Ekstremni sportista (Monkey Jack), slatko ćete se nasmejati, ja imam na DVD izdanju. Možete pogledati i neke delove Ludih Godina, a ako baš volite nešto novo, a domaće, Ljubav Navika Panika. Od stranih animiranih filmova Home (divan jee ♥), a od običnih Carrie's Diaries. Sajt za gledanje filmova koji ja koristim je OVAJ (klik na link za otvaranje). Odličan je, ima svaki najbolji film ikad napravljen i svaki žanr. Obožavam gaaa ♥♥♥

Hrana
Image result for popcorn

- Hrana je bitna, takođe. Kako da dobar film prođe bez svežih kokica? ☺ A onda, kada smažete kokice, šta onda? Daaa, znam taj osećaj... Čokolade, naravno. Moja omiljena je Najlepše želje (mlečna), u Grčkoj sam jela Oreo, navukla sam see, a takođe, potrebne su vam bezbrojne zlihe Hleb&Kifle muffin-a (ima u IDEA prodavnicama, a postoje i njihove pekare). Ah, da i Haribo je nazaobilazan u ovom slučaju.

Čupavi duks/Prsluk
Image result for outwear

- Čupaviii duks, awww ♥ Imam beli, zovem ga medaa ☺ Divan jeee. U njemu sam stalnooo! Šta reći osim: It's must have this fall!!

Jastuci
Image result for pillows

- Da, stigosmo do jastuka. Treba vam, hmm, pa, najverovatnije milijardu takvih, i samo se uvalite, može i neki oooogrooomni lazy bag da posluži! Sve ih pobacajte po podu i uživajte, porodično, sami, sa prijateljima, svejedno!

- Eto ga! Gotovoo ☺ E, sad, kao što vidite u naslovu, ovo je samo prvi deo. Ne želim da vam kažem šta će biti u drugom, mala tajnaaa ♥ Nadam se da sam vas maaalo zaintrigirala ☺



You Might Also Like

1 comments