School Time Edition by Katie - Vreme je!

27.8.15

Mislila sam da ovaj dan nikad neće doći, ali evo ga :-( Vreme je za stupid school. Mislim da te dve reči nikako ne idu zajedno. Ove godine sam se malo ulenjila sa sređivanjem radnog stola ali obećala sam sebi da ću ga ovog leta srediti toliko da će sve biti na svom mestu. Kažu da umetničke duše imaju neuredne stolove i da se ipak odlično snalaze u njemu - znači, ja sam umetnička duša :-)


- Današnji post, to jest prvi u School Time Edition, posvećen je sređivanju pred početak. Znam, svi su već milion puta čuli: "Sredi sto, biće ti lakše da učiš" ali zapravo niko nije rekao kako. Mislim da bi najbolje bilo da sto ima fioku i ormarić sa tri police. Mislim, i ja imam takav :-)


- Ovu sliku sam našla na internetu, jer ima ono što je ustvari potrebno. Samo bih zamenila  ove fioke ormarićem koji sam pomenula na početku.

Fioka

- U fioci bi trebalo da stoje sveske, naravno ukoliko je fioka dovoljno velika. Ja u svojoj držim kutije sa olovkama, ali i sitnice koje nikad ne koristim ali ipak neću da ih bacim iz nepoznatog razloga. Ako baš ne može ništa da stane onda skupite sve flomastere, bojice, zarezače i ostale sitnice, i stavite ih u kese, flomasteri u jednu, bojice u drugu itd. Tako ćete ionako ispuniti prostor, a znaćete gde su vam stvari.

Police

- Na policama obično stoje "redovne" stvari. Znači: knjige i sveske. Na jednoj polici treba da budu knjige (ja ih ređam po veličini) a na drugoj sveske. Ali, šta sa trećom?
Pa mislim da na trećoj treba da stoje iskorišćene sveske. Ja na njima, doduše, držim one DIY stvari, poput trake, i još nekih drugih stvari.

Površina stola

- Na površini stola mislim da bi trebalo da stoje: lampa, i možda knjige iz predmeta iz kojih treba da imate kontrolni, da vas podsete :-) Neki drže sveću i tako nešto, ali ja ne bih smela da radim sa papirom pored upaljene sveće, jer bih verovatno taj papir zapalila. Ja na zidu imam i Memo - tablu, na njoj držim podsetnike, i neke crteže.

- Pa, nadam se da sam vam pomogla sa ovim postom i da ste možda nešto i "naučili" :-) Do sledećeg posta!



You Might Also Like

0 comments