Look Back - Katie's Month Review: More, škola, Zrenjanin, kraj Sex & The City

31.8.15


- Ok, don't kill me, guys.... Znammm, nisam pisala od srede, so so sorry, will you forgive me? Nemam pojma u kom sam sad fazonu sa ovim englesko-srpskim postovima... Verovatno sam previše pod pritiskom zbog testiranja koje sam imala, ili čak zbog, najverovatnije, previše ugledanja na Carrie Bradshaw (ili možda čak Charlotte York, OMG, nemam pojma!!)....

- Čitav avgust sam odbrojavala dane do mora, i onda, guess what, nisam nešto imala volju da idem. Nemam slika, oh noooo, jer, ostale su mi na telefonu, a moj foto - aparat nisam nosila. Inače, intenzivno se bavim fotografijom i obradom slika, kao i grafičkim dizajnom, ali kako kaže moja mama: ,,na moru se odmaramo''. Verujte mi, tih deset dana je bilo fabulous. Ja sam, logično, pravila akrobacije po vodi, koje jako volim, jer se na treninzima radi ozbiljno i to mi onda nikad nije bilo dozvoljeno, osim kada bi nam trener otišao na takmičenje sa starijima pa bismo imali zamenu. To je trebalo da vidite! 

- Mislim da sam na moru sve nepotrebne kalorije potrošila. Inače, jela sam američke krofne (bez rupe) sa rozom glazurom! Mmmmmm.... Imali smo blizu nas divnu pekaru koja je bila predivno uređena.



- Pa, svima nama, već dobro poznata činjenica je.... početak školske godine (neeeee, samo to neeee). Počeću collab postove sa Anom, ali ne garantujem da će svi biti collab. Ja još ništa nisam nabavila za školu, osim udžbenika. Sveske imam još od prošle godine, tako da, čekam sutra, i verovatno da doživim srčani udar kada saznam raspored. 

- Prošle nedelje sam bila u Zrenjaninu. To je zaista prelep gradić, samo sam mislila da je malo veći od onoga što sam videla. Centar je super, samo ima više ljudi tamo gde su kafići, i ima jedan deo, i tamo su NewYorker, Ooh La La, Legend World Wide, i još neke prodavnice. Nekoliko koraka dalje, sa druge strane je BN Boss. Ima super poslastičarnica, po meni je najbolja Sport koja radi od 1951. godine.

Резултат слика за sex and the city

- Iiii, kraj, danas je kraj raspusta, kraj avgusta, i kraj Sex and the City - bar za mene. Čitavog raspusta sam gledala, ali se bar nadam da se uskoro završava....

- To bi bilo to, danas je maaalo kraći post, ali šta da se radi... Možda ipak neću mnogo pisati od početka škole, ali će biti Month Review.

You Might Also Like

0 comments