Little Sneak Peak into my backpack (School Time Edition with Katie) + How to make snack at home

29.8.15

- Helou, ju gud pipl!!! Kakav topao dan, ha? Ne znam još u kojoj sam ja to fazi, da li sam pod utiskom knjige Krive su zvezde ili već ne znam čega, ali ja inspiracije, pa, baš i nemam. Mislim da ću se istopiti od ovog vremena, ali da ne skrećemo više sa teme.

- Malo sam razgledala po svojoj sobi i videla svoju školsku torbu, iako sam se trudila da je skrijem negde gde uopšte ne mogu da je nađem (bar do 31. avgusta, ali izgleda da ću se ipak više potruditi na zimu). I tako sam je našla, i sinula mi je ova ideja. Mislim da je tačno kada kažu da najbolje ideje nastaju potpuno slučajno.


- Hmm, logično u rancu držim peratonicu, knjige i sveske. Puls ovaj ranac je totalno kul!!! Ali, meni je previše mali... Inače knjige su mi ili prevelike ili predebele. Kada sam bila mala, imala sam lunch box i to je super stvar. Mama mi je kupila za rođendan i ja sam se oduševila. Sveske imam iz one kolekcije Gorgeous sa onom devojčicom. Skoro sve sveske su mekog poveza osim matematike, fizike i hemije. Doduše, imam većinu svezaka iz prošle godine, jer mi se, nekim čudom, sve sveske istroše u junu ako ih kupim u januaru.

- Za užinu nosim razne sendviče, ali domaće. Evo jednog od načina za zdrav doručak u školi:


- O ovome nam je nastavnica biologije pričala. Citiram: ,,Svaki doručak, tj. najvažniji obrok, treba da se sastoji od mesnatih i mlečnih proizvada i povrća.'' Pa, što se tiče salate, ja je ne stavljam, ali Carnex šunka ili domaća salama su sjajni. Od sira najčešće koristim onaj sliced, a takođe ga koristim i za tople sendviče. Od hleba preporučujem Tonus tost ili kako se već zove, a može da se nađe u IDEA prodavnicama. I onda, za samo 15 minuta, doručak je spreman, možete ga praviti ujutru, ali ja ipak preporučujem uveče, jer, nekad nam se može desiti da se ustavamo.

- Za poslepodnevnu smenu, preporučujem voćnu salatu, ukoliko, naravno imate lunch box, a može da se kupi u gift shop-u, koliko znam.



- Uh, oko voćne salate, mislim da bi trebalo da koristite one vrste voća kojima je sezona, inače, sve ovo bih ja volela da mogu da jedem i van sezone, ali borovnice su prošle, tako da mislim da ću trenutno da uživam u grožđu, bar do sledećeg maja i juna. Takođe, ukoliko imate vremena, a mislim da ga imate, jer, ovo je za poslepodnevnu smenu, napravite salatu pola sata pre škole i odmah je stavite u ranac.

- Za one koji nemaju lunch box, uvek ima i druga solucija. Inače, ja lunch box više ne nosim, jer, mislim da je glupo i pomalo detinjasto da nosim Hello Kitty lunch box. Tako da, ja spadam u ovu drugu grupu. Hm, pa ja bih najradije odabrala nešto lagano. Na primer...

- Ovo je za one koji vole čokoladu i keks. Na primer, mene. Oni kojima ne smetaju dodatne kalorije (koje će najverovatnije potrošiti na fizičkom) mogu da pojedu Snickers, Sweet ili Vitanovu, a onaj ko ipak vodi više računa o ishrani može uzeti Elvita keks, ja ga na primer volim sa čokoladom.

- Od pića preporučujem vodu, a ona je na ovoj slici par sa Elvitom. Cedevita GO je super, i sve to, ali na nekim trafikama je čak 90 dinara, što se nimalo ne slaže uz to koliko je ima u flaši. Čak je i u prodavnicama toliko. Ovde je i moj omiljeni Nestea, čija cena od prodavnice do prodavnice varira, i najčešće ga pijem uz Sweet čokoladicu. Bući Bući sokići su okej po meni, ali ih ne pijem baš često. Bući Bući mi nekako ide uz Vitanovu, dok Cedevita više ide uz Snickers. Aqua Viva nije nešto preterano skupa, mada ja pijem onu vodu koju prvu vidim u prodavnici. Inače, u Mađarskoj prodaju Janu (ovo nema veze sa temom, ali čisto informativno). Tako da, mislim da je ovo nešto potpuno okej za užinu i ne sadrži mnogo kalorija.

- Pa, to bi bilo to. Ovaj post je baaaaš dugačak, ali ne zamerite, baš sam se namučila. Pa, idem da nastavim da se topim, a vi očekujte post iz School Edition. Bye, Bye!!!


You Might Also Like

0 comments