Fashion Section - 1st day of school

22.8.15

- Blizu smo. To je jedino što imam da kažem na ovu temu. Najlepše je na raspustu, ali... sve što je lepo - kratko traje. Nažalost. Nekima je izgleda jedino lepo da traže po ormanu šta će da obuku... Izgleda da ja onda baš ničemu nemam da se radujem.


- BTW, da li vam se dopada slika gore?! Otkrila sam jedan cool sajt, polyvore.com, i super je! Mislila sam da jedino aliexpress pomaže (ne baš puno) pri pravljenju slika. Ali ipak ja više volim PicMonkey, meni je zanimljiviji.


- Ovih dana sam se baš baš zaludela pravljenjem ovakvih slika. Još uvek nisu sjajne, ali ću se vremenom (nadam seee!!!) izveštiti. Kakvi su dani bili čitave prošle nedelje, mislila sam da će mi neki cardigan biti od koristi. Pa, ukoliko nas vreme posluži neće biti potreban. Mickey i Minnie su totalno cool likovi!!! Obožavam sve printove sa njima, prosto su odlični! Jeans, moja čuvena kombinacija je isto extra, ali ja uvek (skoro uvek) biram one sa gumom, jer me na zakopčavanje jako stežu, a i prijatniji su. Mislim, ko još ne želi biker shoes u svojoj kombinaciji? Meni su awesome, i super su za nošenje! Iiii, evo je, na kraju samo jedan komad nakita (u mom slučaju treći). Ne volim kada vidim i naočare za sunce, i minđuše, i narukvice, i torbe, sve razbacano, i plus ništa se ne slaže, Zato stavim samo jedan komad nakita, treba da bude jedinstveno, a ne ono što milion njih radi.


- Čuveni Boho style! Volim da ga vidim, ali ne volim da ga nosim, zaista. Čudno mi je u tome. Ali, obožavam da ga vidim na nekome drugom. Majica mi je divna, i na primer, nju bih nosila, ali pantalone... one su već neka druga priča. Lak je Rimmel-ov, zove se Kate ili Katie... ne znam, u svakom slučaju u duhu ovog bloga! :-) Nadam se da su u vašoj školi blagi po pitanju lakova za nokte... Rimljanke, moje omiljene. Imam slične ali su iz Office Shoes-a i malo su pliće. Narukvice su po meni prelepe, želela bih takve. Naočare za sunce potpuno vrište: BOHO! Samo, za mene nema teorije da ja sa njima pođem u školu, jer imam dioptriju, verovatno bih negde zalutala, pa bi morali da me traže. Maska za telefon je super, ali... (uvek je tu ,,ali'') to je maska za iPhone 6. Ljudi, nemamo svi iPhone!!! Što se tiče parfema, to je Moschino, i prelepo miriši, i jaaako bih želela da ga imam. Što se tiče ranca, super je i potpuno cool, ali je premali. Ne bi meni tu stale ni sveske, a kamoli i knjige.


- Pa, šta mislite, koje je ime ove kombinacije? Imate tri puta!!! Ako niste pogodili.... Paris Fashion... Hmm, ovo je inače moja omiljena kombinacija (što to uopšte govorim, vidi se da sam se najviše trudila oko ove). I majica i jeans su potpuno super ultra cool!!! Ranac je super, ali kao i prethodni, mali je :-( ...... Naočare su super, ali za mene opet - nema teorije... Maskara... hmm, osnovna škola, izbegavajte u šiiiiirokom luku, možda samo jedan jedini sloj. Znam devojke, tj. devojčice, koje ne umeju da stave maskaru, pa stave previše i onda liče na cirkus. Patike su super, ali mislim da bi mogle da se nose još samo polovinu septembra. Narukvica je okej, ali ja je lično ne bih nosila. Senku za oči ne mogu podneti ni petnaest minuta, a ne šest sati u školi. Lak za nokte je divne nijanse plave, imam isti, samo je Golden Rose. Što se tiče parfema, on je fantastičan, Ellie Saab ,,Le Parfum''. Prve dve maske za telefon su iPhone (opet) a druga mi liči na Samsung. U svakom slučaju, treća najviše odgovara.

- To bi bilo to za ovaj post. Spremila sam collab post sa Anom, ali izlazi u toku naredne nedelje. Neću vam otkriti ništa, za sada je tajna. Pa, uskoro ćete videti, a do tad.... uživajte!!!


P.S. Ipak sam promenila sliku... konačno sam shvatila kako ide. 

You Might Also Like

2 comments