#WednesdayTag - 25 questions about me

29.7.15

Zaista, divan je osećaj kada imaš mnogo pregleda na svom blogu. To ti daje neke divne ideje tako da je blogovanje jedna vrlo zanimljiva stvar. Ovo zaista može da ubije dosadu. Prvo bih želela da se zahvalim drugaricama koje su mi davale podršku, ali i da kažem da mi je i Chloé iz Francuske isto gledala blog i rekla da joj se mnogo dopada. A sad, pređimo na tag.



- Malo sam pretraživala i našla ovaj kratak, tako da hajde da vidimo pitanja:

25 Questions About Me Tag

1. Tvoje srednje ime:
- Kod nas se to ne praktikuje, tako da imam samo jedno. A kada bih mogla da ga imam i da ga sama biram onda Eleanore, nekako mi je zvučno. Na srpskom bi bilo Eleonora.

2. Tvoji omiljeni predmeti?
- Informatika, engleski i francuski

3. Tvoje omiljeno piće?
- Od negaziranih voda :-) a od gaziranih Pepsi (pijem ga samo na rođendanima ili u posetama)

4. Tvoja omiljena pesma u ovom trenutku?
- Sada je to I Surrender od Celine Dion. Naučila sam je i umem da je otpevam potpuno muzički tačno.

5. Omiljena hrana?
- Špagete bolognese, i ostale vrste paste.

6. Poslednja stvar koju si kupila?
- Rimljanke o kojima sam pisala pre neki dan

7. Najbolja knjiga ikada napisana?
- Hmmm, od dečje literature "Moj deka je bio trešnja"  a od teen knjiga, čitava kolekcija "Rozine najgore godine".

8. Da li imaš ljubimca?
- Da, plavog papagaja Mikija. Imam ga već tri godine ali ne progovara :-)

9. Omiljeni parfem?
- Mamin 1Million :-)

10. Omiljena boja?
-Ljubičasta (tako me ljudi najlakše poznaju, uvek imam nešto ljubičasto na sebi)

11. Jesi li udata?
- Mislim da je još rano za to :-)

12. Omiljeni odmor?
- Letovanje u Grčkoj 2011, Metamorfozis, i Budva 2010. sa celom familijom.

13. Da li si bila izvan države?
- Ajaoo, mnogo puta. Mađarska, Crna Gora, Makedonija, Grčka...

14. Da li pričaš neki strani jezik?
- Kao što piše u About Me stranici govorim engleski a francuski još učim.

15. Koliko braća ili sestara imaš?
- Jednu sestru

16. Koja je tvoja omiljena prodavnica?
- Mislim da bi to trebalo da bude NewYorker, ali volim i Zaru i C&A.

17. Omiljeni restoran?
- Ima ih mnogo

18. Kada si poslednji put plakala?
- Pre jedno mesec dana.

19. Koji je tvoj omiljeni blog?
Tijana's Diary

20. Omiljeni film?
- Lemonade Mouth, Frozen i još mnogi drugi.

21. Omiljena serija?
- Whitches Of East End

22. PC Vs. Mac?
- PC

23. Koji telefon imaš?
- Beli SAMSUNG GALAXY CORE

24. Umeš li da kuvaš?
- Ne

25. Koliko si visoka?
- 162cm

- I, to bi bilo to. Nadam se da ste me još bolje upoznali ovog puta! Sutra je četvrtak, uživajte! ♥♥♥





You Might Also Like

0 comments