Feel Better - Listen To Your Heart ♥

23.7.15

Svi mi imamo one dane kada smo iz nekog razloga melanholični, a razlog je potpuno nepoznat. I ja imam te dane i tada bih samo ostala u krevetu i razmišljala o svemu. Obično sam tada nervozna, a to je posebno loše ako je to pred neki kontrolni, onda sam posebno opasna. Zaista, ne preporučujem nikome da me išta pita ili zatraži nešto od mene.

- Jednog dana, samo sam rekla: "Dosta!" Nisam više želela da mi to smeta u životu i odlučila sam da se tokom tih dana posvetim sebi, i da sebi udovoljim. Ukoliko sam pod stresom dok učim za kontrolni, izađem napolje i provozam se biciklom. Jednostavno prestanem sa učenjem. Shvatila sam da ako se ja ne osećam dobro dok nešto radim, treba da poslušam sebe i prestanem sa tim. Tako su mi ocene postajale mnogo bolje, i do aprila nisam imala nijednu ocenu osim petice. Iz svih predmeta. Iz matematike sam se mnogo popravila jer više nisam osećala onaj stres.

- Sada ću sa vama podeliti moje metode za onaj dobar osećaj. 

1. Samo slušaj svoje srce
poslušaj sebe i svoj osećaj, ako ti ne odgovara da sada na primer učiš, ti izađi napolje na petnaest minuta i vrati se posle malo kraće šetnje na svežem vazduhu. Obavezno razmišljaj o onome što te muči, i zapitaj se da li je vredno nerviranja. Ako nije, jednostavno zaboravi na to! Iako je to možda presudna ocena za tvoj prosek, jednostavno reci: "Šta bude, biće"

2. Ne očajavaj zbog svega! 
Da li zaista misliš da je jedan pogrešno urađen zadatak na kontrolnom vredan čitavog tvog dana? Probaj da se opustiš, odspavaj, slušaj muziku, vozi bicikl, pevaj, ma, samo radi šta želiš!

3. Gledaj zvezde
Kada nemaš volje ni za šta, izađi napolje uveče, ako je dozvoljeno, lezi na travu, kao u onim romantic - drama filmovima, i gledaj u zvezde, i ako želiš pevaj neku pesmu koja ti na neki način znači. Nije to džabe prikazno u filmovima :-)


4. Gledaj ulična svetla
Ukoliko živiš na spratu i imaš terasu, izađi uveče i gledaj sva ona svetla i zvezde napolju. Pošto moja tetka ima pogled na Frušku goru ja uveče izađem i samo gledam, i ni o čemu ne razmišljam.

5. Posmatraj zalazak sunca
Ukoliko si isprobala sve od navedenog a nije pomoglo, ovo je metoda koja bi trebalo da pomogne. Gledaj zalazak sunca sa tebi dragim osobama ili osobom, ali ništa ne govorite. Ovo me uvek oraspoloži i ponekad još više zbliži sa tom osobom.

6. Gledaj u more
Ukoliko imaš priliku da ove godine ideš na more, stani blizu njega i duboko diši. Miris soli i šum talasa će mnogo pomoći. Potrebno je samo da to uradiš rano ujutru ili kasno uveče kada nema mnogo ljudi oko tebe.

7. Duvaj maslačke
Ovo veoma glupo zvuči ali je super. Poželi bilo koju želju koja ti padne napamet. Nebitno koja je, samo je bitno da zamisliš želje. Tako ćeš shvatiti šta će te usrećiti, pa možeš da razmisliš malo o tome.


- Pa, to bi bilo sve za danas! Nadam se da će ovaj post biti od pomoći jer kod mene sve ove metode rade. Ako baš NIJEDNA ne radi (mada mislim da je to nemoguće) onda probajte ono što vama prija... Pa, do sledećeg posta! 


You Might Also Like

1 comments